Dowiedz się, jakie są 3 BŁĘDY, które popełnia niemal każdy, kto próbuje reklamować swój biznes na Facebook-u i dowiedz się jak za pomocą KONSULTACJI MARKETINGOWEJ mogę pomóc rozwiązać Twój problem indywidualnie!
Zarezerwuj swoje miejsce na Konsultację Marketingową.
Standardowy koszt godzinnej konsultacji to 300zł netto.
W aktualnej promocji, koszt konsultacji to 100zł netto!
Oferta tylko dla 30 osób
Pozostało:
miejsc
CASE #1: 472 tys. zł sprzedaży w miesiąc - ROAS 20.
Kampania sprzedażowa, która osiągnęła w ciągu miesiąca 472 tysiące zł sprzedaży przy ROASie 20.
CASE #2: 300 tys. zł sprzedaży w Maju 2021 z 2 kampanii - ROAS 15.
Kilka kampanii sprzedażowych, gdzie każda z nich osiągnęła zwrot z inwestycji a najlepsze miały ROASy 15-16 oraz łącznie dały około 300 tys. zł sprzedaży w Maju 2021.
CASE #3: 43 Lead'y za 21zł każdy w branży usługowej - wartość sprzedaży ok. 30tys. zł.
Dla klienta z branży usług z 43 wygenerowanych kontaktów dostarczyliśmy 3 klient z dopiętą umową na łącznie około 30 tys. zł za projekty
CASE #4: 704 tys. EUR sprzedaży z inwestycji 44 tys. EUR - śr. ROAS 15
W długim terminie w ciągu około 1,5 roku przy małym łącznym budżecie wygenerowaliśmy 704 tys. EUR przy 15-krotnym zwrocie z reklam!
CASE #5: 1,8 MLN zł! sprzedaży m.in. w Black Friday 2020 - Inwestycja 42 tys zł!
Niesamowity sukces sprzedażowy gdzie z 42 tys. zł w branży usługowej (beauty) wygenerowaliśmy 1,8mln złotych sprzedaży usług! Jedna kampania wygenerowała zwrot 44!
CASE #6: Marzec 2021 przyniósł 174 tys. sprzedaży z 1 kampanii (ROAS 13)
Świetny wynik jednego miesiąca - marzec 2021, gdzie 2 kampanie, które wydały po 13 tys złotych wygenerowały jedna 174 tys. zł a druga 151 tys. zł. ROASy odpiwiednio 13 i 11. Natomiast najlepsza kampania remarketingowa, która wydawała tylko 4 tys zł wygenerowała 107 tys zł sprzedaży z ROASem 26!
(Ostatnie miejsca w niższej cenie!)
POTRZEBUJESZ WIĘCEJ INFORMACJI?
Pozostało:
miejsc
Prowadzę niezależną agencję marketingową ADLAB Media. Współpracowałem z takimi brandami jak Philips, Pandora. Prowadziłem klientów usługowych oraz kilkanaście sklepów internetowych. Jeden ze swoich sklepów sprzedałem i zająłem się prowadzeniem działań marketingowych dla innych firm oraz rozwijaniem następnych projektów w branży e-commerce. Nie robię niczego na hura. Skupiam się na podejściu strategicznym, bo dobra strategia determinuje późniejsze efekty. Bez strategii nigdy nie dojedziemy do celu. A wielu o tym zapomina - potem dziwią się, że coś nie działa, a po prostu... założenia od początku były złe...